נמצאו 0 תוצאות. צפה בתוצאות
תוצאות החיפוש שלך

אראלה ממפעל הפיס רק הפעם בתחום הנדל״ן.

פורסם על ידי mmmnadlangroup on 23/10/2022
0

לדברי תמיר מינץ מנכ״ל מ.מ.מ. נדל״ן:

״הקורונה שינתה את חוקי המשחק גם בתחום  הנדל״ן

אנו נמצאים כבר תקופה ארוכה בה שוק הנדל״ן לא מאוזן ויש שפע מתעניינים אשר מחפשים לרכוש נכסים באזורנו אך קיים מחסור בנכסים״.

 

שינוי זה הביא עימו אתגרים חדשים לאנשי תיווך הנדל"ן. אם בעבר היו מתקבלות פניות מבעלי נכסים שביקשו להעביר את הטיפול במכירת הנכס שלהם לידינו, היום אנו מוצאים את עצמנו עובדים גם בטקטיקה אחרת, לפיה אנו יוצרים פניות יזומות לבעלי נכסים, כאשר יש לנו קונה אשר מעוניין בנכס עם דרישות ספציפיות, מתוך ההיכרות שלנו עם הנכסים ובעלי הנכסים באזור. במקרים אלה נפנה אל בעלי הנכסים עם הצעות אטרקטיביות שלעיתים ימצאו עצמם מתקשים לסרב להן.

לעיתים מדובר בעסקאות המשתלמות במיוחד למוכר בהן הוא עשוי לקבל עד עשרות אחוזים  מעל מחיר השוק הרגיל.

 

כאשר מגיעים קונים מחוץ לאזור, לאחרונה בעיקר עם חזרתם אחרי שנים רבות בחו"ל והם אינם מכירים את השירותים, את הרשויות והתהליכים המקומיים, קשה להם למצוא את מבוקשם. הם מחפשים לרב פתרונות מיידים ומוכנים לשלם אף יותר על מנת לקבל את הביטחון והיציבות בתקווה שהמעבר יתבצע מהר יותר והם יוכלו להתחיל בתהליך קליטתם למסגרות השונות, בעיקרן מסגרות הלימוד של ילדיהם וכו'.

התשלום הגבוה יהיה בעבור הסכמת המוכר לפינוי מהיר עד כדי מידי ובהנחה שישנה התאמה כמעט מלאה של הנכס לדרישות הקונה כגון מיקומו, גודלו, סטנדרט הבניה הרצוי וכו'.

אנו כיועצי נדל״ן במשרד מקומי מפעילים את היתרון הרב של הכרותנו המעמיקה עם האזור ועם בעלי הנכסים ואנו מתאימים להם עסקאות בשיטת CUSTOM MADE .

 

לעומתם בעלי הנכסים המתגוררים באזור כבר תקופה ארוכה ונדרשים כעת לשקול את מכירת הנכס שלהם, יכולים בתהליך קל יותר באופן יחסי, לייצר לעצמם אלטרנטיבה חלופית למקום מגוריהם, כיוון שהם כבר מכירים את האזור, השירותים, הרשויות ותהליכי הגשת ההיתרים.

לעיתים כבר עבדו בעבר עם אנשי מקצוע מקומיים ולכן סביר שיוכלו לבצע זאת פעם נוספת כשהם למודי ניסיון ויכולת,

כך הם פתוחים יותר לתהליך של בניה מחודשת. מה גם שמגרשים חדשים לבניה, קל יותר למצוא ביחס לבתים קיימים.

לעיתים זו אף תהיה הזדמנות מצוינת עבורם והם ינצלו אותה לעשות שינוי בביתם בהמשך לשינויים של הסטטוס המשפחתי,

גילאי ילדים משתנים , הרכב המשפחתי אחר, או צורך בחללי מגורים שונים מבעבר.

כיויצי נדל״ן נמחיש למוכרים את הפוטנציאל הגדול הקיים בבניית בית חדש המתאים לצרכיהם המשתנים.

בנוסף בל לנו לשכוח שבכך הם יצרו לעצמם נכס בעל ערך מתחדש וזאת כמובן בנוסף לעסקה הכספית המצוינת אותה הם מקבלים בעבור נכסם הנוכחי.

לא פעם אנו שומעים עצמנו מכונים ״אראלה ממפעל הפיס״ בזכות העובדה שהפניות היזומות שלנו למוכרי הנכסים מגלמות תמורה גבוהה,

לעיתים של כמה מיליוני שקלים מעל המחיר הריאלי של הנכס.

אז אולי בקרוב לא תקבלו טלפון מאראלה אבל בהחלט יש סיכוי שהזכיה הגדולה שלכם תגיע באמצעות אחד מיועצי הנדל״ן של מ.מ.מ נדל״ן…

השווה רישומים